English Piyasa Katılımcıları Anketi
 
Piyasa Katılımcıları Anketi
Parolamı Unuttum
Katılımcı Kodu:
Parola:
Değiştir  (Sol tarafta gördüğünüz metni giriniz.)
Yardım Simgesi Yardım almak için sağ üst köşedeki yardım simgesine tıklayınız.
Daha fazla yardım/bilgi için tıklayınız...


SIKÇA SORULAN SORULAR
Katılımcı Kodu Nedir?

Katılımcı kodu, her bir katılımcı (kurum) için özel verilen bir sayıdır. Bu kod anket katılımcılarının kimliklerini sistemimize tanıtmasına ve doldurulan anketin değerlendirilmesine olanak sağlamaktadır.

Parola Nedir?

Katılımcıların sisteme giriş yapmalarına olanak tanıyan, yetkililer dışındaki kişilerden sistemi korumamızı sağlayan bir uygulamadır.
Parolanızı değiştirmek için; mevcut parolanızla sisteme giriş yaptıktan sonra sol menüde yer alan "Parola Değiştirme" seçeneğini kullanarak parolanızı değiştirebilirsiniz.
Yeni parolanız en az 6 karakterden oluşmalı ve içerisinde hem harf hem de rakam yer almalıdır.

Anahtar Tarih Nedir?

"Anahtar Tarih" bilgisi parolanızı unutmanız veya parolanızın art arda üç kez yanlış girilmesi sonucunda hesabınızın bloke olması durumunda yeni bir parola oluşturulabilmenize olanak sağlamaktadır.
Diğer bir deyişle bu tarih, katılımcılara özgü ikinci bir parola olma özelliği taşımaktadır. Bu nedenle sistem tarafından atanan ilk "Anahtar Tarih"i, kaydetmenizi ve sisteme girdiğinizde unutmayacağınız bir tarihle değiştirmenizi öneriyoruz.
Anahtar tarihi değiştirmek için; sisteme giriş yaptıktan sonra sol menüde yer alan "Katılımcı Bilgileri" bölümüne girilerek "Anahtar Tarih" kısmının istenilen tarihle değiştirilerek "Güncelle" düğmesine basılması gerekmektedir.

Hesabınız Neden Bloke Olur?

Parolanın art arda 3 kez yanlış girilmesi sonucunda hesabınız bloke olur.
Bloke olan hesabınızı yeniden etkinleştirmek için; ankete giriş ekranında yer alan "Parolamı Unuttum" seçeneğini tıklamanız ve karşınıza çıkan panelde ilgili alanlara "Katılımcı Kodunuzu" ve "Anahtar Tarihinizi" girerek yeni bir parola belirlemeniz gerekmektedir. Ardından sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize sistem tarafından otomatik olarak "Hesap Etkinleştirme" e-postası gönderilecektir. Bu mesaj içerisinde yer alan "Hesap Etkinleştirme" linkini tıkladıktan sonra oluşturduğunuz parolayı kullanarak ankete giriş işleminizi başlatabilirsiniz.

Anketi Doldurduğum Halde Neden Sistemden Hatırlatma Mesajı Almaya Devam Ediyorum?

Anket formunu kaydettikten sonra iki seçeneğiniz vardır; anketi sonlandırmak ya da yanıtlamaya devam etmek.
"Sonlandır" seçeneğine tıklamadığınız sürece ankete kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ve anket tamamlanmamış göründüğü için, anket sona erene kadar hatırlatma mesajlarını almayı sürdürürsünüz. Sonlandırılan anket ise yeniden güncellenemez.

YARDIM